El Casal Independentista El Noi Baliarda impulsa la campanya 'Fes-te’n soci, fes-te’n sòcia!'

' El Casal independentista El Noi Baliarda, com a espai autogestionat, necessita de l’esforç i de l’aportació econòmica de moltes persones per fer reeixir el projecte i poder fer front, tant a les despeses regulars que tenim, com així, poder impulsar activitats o tallers.Per això et volem donar uns quants motius per fer-te soci/a.:Espai autogestionatEl Casal s’autogestiona a través de les quotes de les sòcies i dels ingressos generats per la barra.Participació activaLes persones sòcies tenen el dret de participar al Casal a través de les comissions existents, la gestora o en l’assemblea general anual.Seu d’organitzacionsEl Casal acull al SEPC i les assemblees andreuenques d’Endavant, CUP i ARRAN, i té les portes obertes a més col·lectius.Activitats per a tots els gustosTaller d’expressió corporal, xerrades, música, exposicions, projeccions, assemblees, debats, presentacions, entre d’altres activitats.Espai social de relacióEl Casal també és un espai de trobada amb servei de barra a preus accessibles, amb espai infantil i jocs de taula.Secció excursionistaAproximadament un cop al mes, la secció excursionista del Casal es calça les botes per recórrer un tros de la nostra terra.Cooperativa de consum El LlevatLes persones sòcies poden formar part del grup de consum de la cooperativa agroecològica que ofereix fruites, verdures i altres productes alimentaris i d’higiene personal.Suma’t a un projecte andreuenc, independentista, antipatriarcal i d’esquerres.(quota mensual 10€ al mes)Si vols més informació, pregunta a la barra o envia un correu a cielnoibaliarda@gmail.com '