Notícies de Sant Andreu

Divendres 9 de febrer a les 10h esta citat a declarar Ivan Altimira, conseller de la CUP- Capgirem Barcelona al Districte de Sant Andreu per un presumpte delicte de resistència durant un acte a favor del referèndum el darrer 17 de setembre a la Plaça Assemblea de Catalunya de La Sagrera.

Aquest matí el Govern del Districte (BCNenComú-PSC) havia convocat una reunió amb representants del CEII (Centre d’Estudis Ignasi Iglesias) per a parlar de les demolicions que s’estan fent al solar on hi ha les cases del C/ del Pont, les més antigues de Sant Andreu de Palomar i amb un gran valor patrimonial pel nostre poble.

Hi ha assistit també l’Ivan Altimira, conseller de la CUP, tot i no haver-hi estat convocat.

Avui 14 d'octubre s’han produït uns fets que des de la CUP Sant Andreu volem denunciar i condemnar enèrgicament.

Et convidem a assistir a l’assemblea oberta de la CUP-Crida Constituent que tindrà lloc el proper dilluns dia 31 d’agost a les 20:00 al Casal Independentista ‘El Noi Baliarda’,  carrer Ramon Batlle, 57.

Estem davant d’un moment històric molt important, i volem que tothom digui la seva, si tens qualsevol proposta, idea, il·lusió que creguis que ens pots aportar, Vine !!!!

Ajuda’ns a preparar els actes de la diada i de la Campanya Electoral del 27S

Ple d'Investidura, Sant Andreu

29 de juliol de 2015

Des de CUP Capgirem Barcelona, el nostre vot ha sigut abstenció.

Perquè la radicalitat democràtica, no és, ni pot ser únicament una posada en escena...necessita de deliberació, debat i consensos.

La CUP Capgirem Barcelona hem entrat a les institucions. Sí, però venim i seguim sent sobretot del carrer, de les places.

Som i serem una veu crítica i constructiva.

De cara a confeccionar les llistes de la CUP-Crida Constituent per a concorrer a les eleccions del 27S, les assemblees obertes han obert un procés de primaries.

Pàgines